ftmnrt ays_eyll oğlum 19 nisan doğumlu. 4. ay kontrolünde doktorumuzun tavsiyesiyle tadımlara başladık. şu ana kadar yoğurt, kabak, havuç, patates tattırdım. şeftali ve pekmezle devam edicez 3 gün kuralıyla ilerliyorum. çok sükür bi sıkıntı yok simdilik
Ahsen-ece240419 Meryemmtemev benim kızıl da uykuya dalarken zorlanıyor direniyor uykuya, kucaktan inmek istemiyor akşam babası işten gelene kadar kollarım kopuyor sanki gündüz uykusu da kısaldı ve bir de benim kızım beni emmiyor meme reddini yenemedim naptıysam sütümü sağarak veriyorum bu da ilaveten yoruyor bütün gün 😞
Meryemmtemev Ahsen-ece240419 biZde mama meme gidiyoruz bzdedr var aynı durum emse bile 2 3 dakika mamayı zaten 30 ccyi zor btiriyor istemyor
Ahsen-ece240419 Z_dmn bakalım bizim doktorumuz ne diyecek izinde olduğu için daha kontrole bu hafta gidebilicez. Sizin bebeğinizin kilosu boyu nasıldı? Mama verdiğiniz için mi başladı?
Ummus-kaan Gulcem44 evet evet aynen zamanla ilerlersiniz sağlık ocağındaki hemşire bana yemeklerin sularından da tattır dedi de daha hiç denemedim yani bizim yediğimiz yemek tuzlu baharatlı olur diye düşündüm 6 ayı geçsinde bakalım hayırlısı
Ahsen-ece240419 Meryemmtemev doktorum bu ay meme ve mama reddi yaşayabileceğimizi söylemişti sizin kızınızın boyu kilosu nasıl peki
Ummus-kaan Gyed yeni başladım canım hiç bilmiyorum kilo almı durmuştu inşAllah bi işe yarar kontrolüne 5 gün var
Gyed Ummus-kaan peki bana bilgi verirmisin görünüşte nasıl peki fark varmi benim kizimda kilo alımı 2 aydır toplamda 700 gr az dedi ebe
Meryemmtemev Ahsen-ece240419 benmki 2650 dogdu 4. Ay kontrolnde 5700 dü gecen ay sadece 200 gram aldı o yzden mamaya başladık bzde bpyuda 63 cm sizinki nasıl biz biraz minnosuz😊
Ummus-kaan Gyed benim kızım geçen ay 1 gram bile almamıştı kilo alımı durdu dedi şuan hem emziriyorum hem bişeyler yedirmeye çalışıyorum 200 gr bile almış olsa şuan şükredeceğim
Ahsen-ece240419 Meryemmtemev benim kızım da 37. Haftada 3065 gram doğdu sağlık ocağında 10 gün önce 6300 gram 66 cm boyunda çıktı. Benim kızım için de herkes minyon zayıf diyor ama insanlara takılmıyorum fazla kilosu olmadığı içim çok hareketli her gören şaşırıyor hiç durmuyor diye 😊
Eslem1907 Gyed iklima_1234 meme çok emdiği için katı gıdaya pek yönelmedi bu saatten sonra hareket de arttı süt ne kdr fayda edebilir dedi doktor acil biraktir ve katı gıdaya alışsın dedi
Meryemmtemev Ahsen-ece240419 benimkide aynı hareketleri algısı cok acık 😀 babasıyla bende minyonuz zaten varsın zayıf olsun ya yapı meselesi yapıcak brşey yok 😀