ays_eyll 9 nisan doğumlu başladık biz. Annelerimizinki gibi eski usül yöntemle başladık. Yemeklerin suyuna ekmek içi batırıp veriyorum. Yoğurt verdim, şeftali verdim, cici bebe bisküvisi veriyorum sabahları suyla ıslayıp . Bugün akşamda pirinç unu deniycem