Miniktosbaa Farahzeynep benimkide 8 gibi yatıyor 2 saatte 1 kalkıyor gece uykusuna bende mi geçe çeksem biraz uyku saatini acaba
Farahzeynep Miniktosbaa bir deneyin 🙄 sanırım erken uyuyunca uyumaları gerekenden fazla uyuyorlar ondan habire uyanıyorlar
Devushka Miniktosbaa ay bide ben safoz post açtım kendi kendine uyudu hastamıdır diye o kadar şaşırdım ki 😂😂
Feyzaaasel Miniktosbaa bnimkide sabah uyandığım yanıma alıyorum 7 deyince uyanıyor uysun diye emzigide veriyorum cıngırağinida veriyorum ağlıyo hic ellemiyorum sonra cıngıragı kafama calıyo 😂😂
Miniktosbaa Feyzaaasel çok güldüm 😄 yanıma alıp ilgilenmeyince benimkide elini yumruk yapıp vuruyor bana 😄😄
Miniktosbaa Kelebegimm iyice sallamıyorum yavaş yavaş hareketle dalıyor diyorsan hemen bırak çnkü yavaş yavaş sallanmayı hatta sürekli sallanmayı isteyecek ☹️
Miniktosbaa 1balAnnesi şimdi şöyle canım sizi gördükce daha şiddetli ağlıyor olabilir yalnız bırakmayı dene birde benim ilk denemem yaklaşık 1 saat sürdü aralıklı ağladı sustu ağladı sustu dalamadıkca ağladı aynı senin dediğin gibi katılacak dereceye gelince yanına gittim pış pış yaptım sakinleltirdim geri çıktım odadan
yaseminnduru Dilek8 uzmanlar 4. Aydan sonra uyku eğitimi verilmesi gerektiğini söylüyor sizin bebeğiniz henüz 2 aylık.
Miniktosbaa deletedmom763 günleri günlerini elbette tutmuyor ama pes etmezsek yapabilirizin sibyali bu olanlar ondan bu sevinç 😄
yaseminnduru Denes en az 1 yaşına kadar yastık kullanılması önerilmiyor bazı uzmanlar ise 2 yaşına kadar önermiyor
Sariiannee Miniktosbaa Benimkini bırakamıyorum yatakta 🤦🏼♀️1 yaşında ve kendi inip yanıma geliyor.Mecbur sallıyorum.Bir ara unutmuştu onu ,yanında yatıp ninni söylüyordum uyuyordu ama yine sallamaya döndü
Deletedmom0210 Miniktosbaa çocuğum olmadan önce gerekirse ağlasın aman bir ağlar iki ağlar diyordum şimdi ise neredeyse ağlamasın da tuvaletimi altıma yapsamda olur diyorum resmen 😂😂😂hatta emmiyor olsa açlığa bile rağzı olucam ama en iyisini yapmışsınız ben dayanamıyorum ya ayağa alıştı malesef aynı sizin ki gibi gece kendisi uyur gündüz ayaktan inse ağlar 😂😂😂😒
Gizemnl Yalin ben yarın başlıcam sanırım. 2 gündür psikolojimi hazırlamaya çalışıyorum, artık çok yoruldum uyanıkken uykulu 24 saatin 12 13 saatinde yapışık yaşıyoruz. 5 dk kendime ayıramıyorum buna bir dur demek lazım, Allah hepimize kolaylık versin 🙏🏻🤗
Yalin Gizemnl aynıyız, hiç farkımız yok gayet iyi anlıyorum ben de psikolojimi hazırlıyorum günlerdir bunu söylüyorum hatta🤦🏻♀️ pazartesi başlıcam ben de, hadi olsun lütfenn
Yuksel33 Miniktosbaa bende ayakta sallama değil de pusete yatırıp sallamaya alıştırdım yada beşiğinde sallıyorum öyle uyuyor nasıl bıraktıracam bilmiyorum bi kere denedim çok ağladı bıraktım bende 😔biraz emiyor uykuya dalıyor bırakınca ağlıyor emziği veriyorum liseye koyup sallıyorum öyle uyuyor 😔😔