Miniktosbaa benim bebeğim de 4 aylık. Kucakta şekilden şekle girerek uyurdu yada yanına uzanıp poposunu pışpışlardım . Son xamanlarda emerken uyuyordu bazen hızlıca kucakta hoplatarak bugün hep kendi kendine uyudu inşaallah hep öyle devam eder 🙇🏻♂️
Ama calpol içirmiştim ağrısı var diye belki o yüzden kendi kendine uyumuştur 😂🙈