minikprensess0504 Büyük oğlum 29 küçüğüm 8.5 aylık. Çok şükür kimseden 2 gram fayda görmedim 😂 Hamileyken tasasını çektiler sağolsunlar napcan nasıl bakcan diye diye 🙈 Halim itten beter ama zorla sosyalleşiyorum. Parka, ablama gidiyorum çocuklar da 2 insan görsün diye. Neden eve kapanıyosunuz ki