ismilazimdegil balkzm Benim kızım da 3 yaşında. Bebekten açtırmıştık geri kapandı. Anestezi altında tekrar açtıracağım 😭
Dolun Merhaba bizim de alt kısım tamamen kapalı yeni farkettim doktora götürcem pazartesi , şeffaf bi tabaka gibi sizce napmalıyım bende bu konuyla alaka lı post düşğnğyodum
Veraaaa muhendisanneeee Merhaba benim kızımda 5 aylık ikinci defa yapışıklık oldu ilki tamamiyle kapalıydı cerrahi işlemle açıldı şuan yarı kapanıklık var acaba kullandığınız kremin adı nedir