Merhaba kızlar belki aynı süreci yaşayan anneler vardır diye bilgi veriyorum. Kızım 13 aylık yaklaşık ilk olarak 7 aylıkken yapışıklık var dedi doktorumuz biraz gözlemleyelim dedi. Sonra 12 aylık gittiğimizde östrojen hormonu içeren bir krem verdi. Sabah akşam yaklaşık 3 hafta uyguladım. Kıyamadığım için tam doğru noktaya uygulayamadım bu yüzden bizim sürecimiz bir tık uzun sürdü normalde 5 güne açılmasını bekleriz dedi doktorumuz. Bugünde kontrol etti ve eliyle hafif açma yaparak tamamen açtı. Şimdilik kurtulduk çok şükür 🙏 Darısı tedavisi devam edenlere 🧡