Goncaasil Aç kalmasına gerek yok .Sünnetten bir gün önce kontrole gittik.Bi krem vardı sünnet olmadan yarım saat önce onu sürdüm böylece sünnet öncesinde yapılan iğnenin acısını azaltmış olduk.Sadece sünnet sonrası ilk çişini yaparken çok ağladı onun dışında hiç bir problem yaşamadık.Size de tavsiyem bir an önce yaptırın Ne kadar erken o kadar iyi