Goncaasil daha dün oğluma yaptırdık özel hastanede sünnet ve çok konforlu geçti evet ağlıyorlar mı ağlıyor huzursuzluk oluyor çişini yaparkende canı acıyor ama bu sadece birkaç gün.Özellerin çoğu şu şekilde 0-6 ay arası bebeklerin çoğu lokal yapılıyor 6 aydan sonra genel öneriyorlar.Fakat başka birkaç hastaneye sorduk tercihi bize bırakanlarda var.Ama şunu söyliyeyim dün oğlumdan önce 1.5 yaşında bebeği sünnet ettiler ve genel anestezili oldu ve yine ağladı.Anestezi tercihi genellikle çocuğun ameliyathane ortamında durup duramayacağıyla alakalı büyük bebişler genellikle genel anestezili oluyor.Bu arada oğlum 5 aylık bir tane kremi var sabah akşam birde bardak kapatıyoruz o kadar.Devlet hastanelerinde yaptırmak biraz güç oluyor.çoğunlukla genel anestezili veya sedasyonlu yapıyorlar.Belli günleri oluyor.Çoğu bebeği ve çocuğu aynı güne topluyorlar.Ama maddi imkanınız varsa özel veya klinikte yaptırmanızı tercih ederim.Kendimde hemşireyim kendi hastanemde yaptırdım.