mnkfasulye Göğsü ve ensesi soğuk değilse merak etme üşümüyordur. Dolaşım yavaş olmasından dolayı bizlerin bile el ayakları üşür hep. Emin olmak için bi termometre ile ölç bakalım 36 37 ise iyidir
Minnakelifim Birberenannesi iki çorap üstüne patik giydirin kan degerleri düşük olabilir mutlaka baktirin