Semaen parisbebek90 dişler yok ama kökleri kaldı bilmiyorum imkanım o kadar yok fiyatları hakkında bir bilgimde yok
Semaen parisbebek90 peki üst dişime bir adet alt dişe iki adet diger dişime gerek yok yanı cok sorun olmuyor olmaması üc tane yaptırsam bu şekilde oluyormu siz özelde mi hekimsiniz ben 6000 biliyorum
parisbebek90 Semaen hekim değilim, hemşireyim. Buna hekiminizle karar vermeniz en doğrusu. Herkesin ağız yapısı farklı çünkü. Özeldeydim, şuan çalışmıyorum en son fiyatlar o şekildeydi Ankarada
Deletedmom_56 Begum_eda123 çekimden sonra kaç sene beklediniz de erimiş peki 😔 benm de öyle olablr 9ay geçti
Deletedmom_56 parisbebek90 Gerçekten mi 😊 şuan size denk geldiğim için çok mutluyum. Sormak istediklerim var. Mesela implant için uyuşturmada kullanılan iğne ile çekimdeki aynı mı? Kemiğe implant girerken hissetme acı duyma ihtimalim var mı ? Nasıl bir cihazla giriyorlar? Korkunc mu hep matkap gözümde canlanır🥲 birde benm dişlerm çekileli 9ay oldu kemiğim erime ihtimaki var mı
parisbebek90 Deletedmom_56. Merhaba. Bazen YouTubede izleyince ben bile korkuyorum. Matkap demeyelim ona bence miniş bişey. Evet uyuşturucu aynı, acı hissetmezsiniz 🤗 ve evet kemiğinizin erime ihtimali var maalesef 😒
Deletedmom_56 parisbebek90 Bana 6ay sonra gel demişlerdi. 9ay oldu. Malum pahalı… bilgiler için teşekkür ederim