dumeka Deletedmom_56 6 implantım var yani yapılışı çok kolay diyemem ama yapıldıktan sonrası iyi. Biri de iltihaplanma gibi bişey yazmış ama ben yaptıralı 6 yıl oldu sadece iki kere kaplamaları gevşedi yeniden yapıştırılması için gittim onun dışında hiç sorun yaşamadım.
Deletedmom_36 Deletedmom_56 İmplanti cok buyutuyorlar.Zaten uyusturuluyor dis cekiminde nasil baskiyi hissediyor ama aci hissetmiyorsaniz implantta aynisi baski var ama aci yok☺️
Deletedmom_56 Begum_eda123 çekimden sonra kaç sene beklediniz de erimiş peki 😔 benm de öyle olablr 9ay geçti
Berenpinar parisbebek90 ama hocam bizim iş yerinde yönetim kadrosundan iki kişi yaptırdı( çok kaliteli olsun diye özel bir hastanede) 2 side ilerleyen zamanlarda iltihaplanma yüzünden ağızları yüzleri şiştiği için 10 gün rapor aldılar.
Semaen parisbebek90 hocam benimde beşe yakın dişim yok köprü yaptırmayı düşünüyorum sizce uzun ömürlümü yaptıranlar memnun olduklarını söylüyorlar bilemedim
Deletedmom_56 parisbebek90 Gerçekten mi 😊 şuan size denk geldiğim için çok mutluyum. Sormak istediklerim var. Mesela implant için uyuşturmada kullanılan iğne ile çekimdeki aynı mı? Kemiğe implant girerken hissetme acı duyma ihtimalim var mı ? Nasıl bir cihazla giriyorlar? Korkunc mu hep matkap gözümde canlanır🥲 birde benm dişlerm çekileli 9ay oldu kemiğim erime ihtimaki var mı
parisbebek90 Berenpinar aslında implantta önemli olan kalite kadar yapan hekimin tecrübesi ve hastanın bakımı da çok önemli. İltihaplanmann sebebini bulmak lazım. Sonuçta oraya vücudumuzun kabul etmesi gereken bir nesne konuluyor. Bir nevi organ nakli ya da kolumuz bacağımz kırıldığında takılan platin. Hepsi aynı şey bu sadece ağız içi
Begum_eda123 dumeka ayrı ayrımı yan yani hepsi bnm üç yan yana dişim eksik azı dişim kemik erimesi olmuş olmaz dediler 😭
dumeka Begum_eda123 ikisi solda dördü sağda. 5 taneyi aynı anda yaptırmıştım zamanında. Kemik erimesinde çene yapısına bakılarak duruma göre kemik tozu ile takviye yapılabiliyor diye biliyorum tabi buna hekiminiz karar verir . Eğer tek tarafınıza yapılacaksa işiniz bir nebze kolay olur yiyecekleri tek tarafla çiğnersiniz. Bu arada dişlerde boşluk varsa ihmal etmeyin zamanla diğer dişlerin arası da açılıyor o boşluğa doğru kayma olduğu için.
Begum_eda123 dumeka alt cenemde kemik tozu üst çeneye oluyo sinuz orda olduğu için dedi köprü yapilicak başka çare yok
parisbebek90 Semaen kadınlarda yaş ilerledikçe kemik erimesi erkeklere göre daha hızlı ilerliyor. Eğer diş yoksa kemik kendini eritir ve o boşluklara artık implant yapılamaz hale gelir. Takıp çıkarılan proteze kadar gidersiniz. Ama implant olursa kemik erimesi normal seyrinde oluşur. Eğer seçeneğiniz varsa implant yaptırın
Begum_eda123 Semaen yan yanami hepsi yaşınız kaç bnmde üç. Dişim eksik durumunux varsa implat yaptırın kemik eriyomus sonra olmiyomus bnmde kemiğim erimiş 😥
Begum_eda123 parisbebek90 bnmde üç dişim eksik alt cenemde kemik erimiş bıçak sırtı dedi doktor köprü yapicak arkadaki dişe o dişte kanallı koku sağlam üstü siyahlasmisti temizledi dolgu yaptı ama 4 5 sene seni idar eder dedi sonra takilp çıkarılan protez kullanmk zorundasij dedi sorum su o diş daha uzun gidermi yaşım daha küçük 😓
Semaen parisbebek90 dişler yok ama kökleri kaldı bilmiyorum imkanım o kadar yok fiyatları hakkında bir bilgimde yok
parisbebek90 Begum_eda123 Hekim değilim ama güzel bakımla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Hekiminize güvenin
BebekC Üst ön kesici dişimin biri implant. 4 yıl önce yaptırdım hiçbir sorun yaşamadım. Ne şişlik ne morluk ne iltihaplanma. Yapan hekimin tecrübesi ve titizliği önemli. Hiç korkacak bir şey değil. Benim canım çok tatlıdır hiç acı hissetmedim.