Denizmeryem L koltuk, yatak odası takımı, bebeğimin dolabı, sehpalar hepsi vivense. Yani fiyatlar o kadar makulken müthiş bir kalite beklemek üzer zaten bence. ben şuan aldığım herşeyden memnunum koltugum çok rahat hiç sorun çıkmadı. Dolap bence kesinlikle alınır sorun olacak birşey yok. Yalnız boyutları konusunda hem fikir olun karışıklık olmasın birde bence kurulum talep edin bir sorun olursa onlar uğraşmış olur bu şekilde birde teslimat tarihi çok uzun sürebiliyor bu konuda net bir bilgi alın hatta mağazadan yaparsanız alışverişi bir kağıt veriyorlar bu bilgileri içeren daha iyi olur. Bebek dolabı için fiyat performans ürünü tercih edilir iş görür bence.