Berjin77 d vitamini hakkinda yorum yapan anne haklı monovit d3 ile başladık 1 aylik kontrolunde doktor pedia D isimli vitamine gecirdi bizide biraz farketti ama yinede cok agliyordu cunku kolikti sabret Allahin izniylr 4 ay oldu dedigim gün gaz problemi bitti ha hala agliuor ama en azindan nazından ağlıyor 🤣 nurse haveys falan hic biri bi ise yaramadk bizde bebege soda bile verin demisti buyukler onu bile denemistim sakın kimse denemesin ben doktor degilim…