Merhaba kızlar, kızım 2 ay 7 günlük sürekli gazı var damlalar içtiğim çaylar dualar masajlar hiçbir şey fayda etmiyor resmen. Üstelik kakasını da çok zor yapıyor sadece anne sütü veriyorum. Gaz yapacak hiçbir şey yemiyorum. Hala niye böyle anlamıyorum. Kendisi de çok acı çekiyor ağlamasından belli. Var mı gerçekten işe yarayan önerisi olan. İlk kızım da böyleydi ona kimyonlu çay iyi geliyordu ama bunda o da ise yaramıyor. Çok yoruldum hiçbir şeye yetişemiyorum. Büyük kızım da ilgiye muhtaç ama ben sürekli ağlayan bebeyle uğraşıyorum. Ev desen almış başını gitmiş bir yemek bile yapamıyorum çoğu zaman. Gerçekten tavsiyesi olan varsa bekliyorum.