Birannebirogul emin misiniz böyle olduğuna çünkü bende ablamda ücretsiz izin kullandık ben sözleşmeliyim ablam kadrrolu ikimizde çocuklar 24 aylık olunca işe döndük zaten izne ayrılma yazısındaki tarihi hesaplayıncada çocugun 24 aylık olduğu zamana geliyordu