Mrvsen mesela özel hastaneye herhangi bir rahatsızlık için muayene olmaya gidiyoruz belli bir bölüme ve beli bir muayene ucreti ödüyoruz, doktor bizi hastalığımız ile ilgili gerekli görürse farklı bir bölüme yönlendiriyor. Sizin durumunuzda bunun gibi biraz. O durumda hastaneyi arayıp paramı verin demiyoruz siz neden böyle bir talepte bulunuyorsunuz. Bana biraz garip geldi sizin tavrınız. 40 dakika için 500 TL ödediyseniz 20 dakika için 250 TL geri almış olmanız çok normal. Ayrıca bu parayı geri gönderme olayını da herkes kabul etmez, size kabul edip parayı atmış daha neden ısrar ediyorsunuz anlayamadım.