Mrvsen Bu mantık ile çalışmaz özel / klinik doktorlar. Ayırdığı zaman ücretlidir, doktorun yüzünü ve teşhisini o ücreti vererek alırsın. Vermemesi hakkı ancak size yine de yarısını iletmiş. Ancak etik olarak sizin böyle bir hakkınız yok, Dr çirkinleşmek istememiş anlaşılan, siz de bence dahasını istemeyin. 🌸