Mrvsen Kadın sizden 250 alıp neden 500 liralık fatura kessin hanımefendi. Istese ücretin yarısını geri vermezdi. Çünkü seanslar 40 dakikadan az sürebilir ama 40 dakikayi gecmez. Teshisi erken koyduysa neden 20 dakika daha bekletsin ki. İstediğiniz yere başvurun, sonuçsuz kalırsınız. Yanlis anlamayın ama sanki olay çıkarıp, biseyleri bahane ederek ücretsiz hizmet almaya çalışıyor gibisiniz.