Havvailke ocean zeytınyagı dıye bılıyorum bırkaç paket onu kullandım sonra newvit(?) kullandım ıcerıgı temız dıye bır bakın ıstersenız ıcınıze sınerse, pandemıden dolayı neredeyse gunes gormeyen kızımda hıc sıkıntı olmadı, degerlerı ıyıydı. Bır ay sonra kontrole goturecegım dr kullan derse bu ıkı markadan bırısını alırım