Çok geçmiş olsun,inşallah fmf değildir bebeğiniz.Bende fmf hastasıyım 14 yıldır kolsişin kullanıyorum,günlük 3 adet.Yıllarca hiç bi doktor bilmedi,3 kez apandisit deyip ameliyata hazırladılar beni ama olmadım.Her defasında ben hep hasta oluyorum apandisit olsa patlar deyip çıkış yaptım hastaneden.En son alerjiye bile sebep oldu.Şans eseri hasta olduğum bi gün okulda arkadaşım sordu niye sık sık hasta oluyorsun şikayetin ne diye.Bende karnım ağrıyor ama sadece karın değil,gövdemde geziniyordu ağrı,2-3 yastık arkamda uyumaya çalışırdım,ateşim çıkardı,midem bulanırdı,nefes almakta,hapşırmakta,öksürmekte zorlanırdım.Yatınca kalkamaz ,kalkınca da desteksiz yatamazdım tekrar…anlattım arkadaşıma.O da dedi ki sen fmf olabilirsin benim abimde vardı,böbrekleri iflas etmiş bilemediğimizden ,babamdan böbrek nakli oldu…Hastaneye gittim fmf hastalığım olabilir tahlil yaptırmak istiyorum dedim,üniversite hastanesinde yaptırdım,sonuç fmf çıktı.Kendi teşhisimi kendim koydum.Allah dermansız dert vermesin inşallah 🤲bebeğinize de şifalar Rabbimden.