Onunda türleri var bende de var ama benimki ağır seyreden türünden değilmiş genetik testiyle anlaşılıyor yine de beni çok yordu yıllarca romatizmal ağrılarla bağırsak bozukluğu ile yaşadım ilacını düzenli kullanıp stres yorgunluk uykusuzluk yaşamadıktan sonra atak geçirmiyorsun