stillwasser bencede çok şaçma düşünce kii 6 ci ayda su vermeye başladığımız için daha suyu çok istemiyor içmeyi sizinki açlıktan içiyor o zaman suyu tam tersi bizim doktor hemşiremiz sürekli gece sık sık emzirin 3 saati geçerme bol bol emzir heleki gece beslenmesi cok önemli diyip duruyor bizde 6 aylığız sürekli emmek istiyor gece daha bir kaç gün önce sordum doktorumuza bu konuyu daha ay olarak küçük gece beslenmesini kesmememi söyledi