Dilruba_1 5 aylik oldu ama iki 2 bucuk aydir böyle, boyu 67 cm galiba kilosuda 7 civari ama zaten 3770 dünyaya gelmisti ve ilk iki ay cok güzel emip kilo aldi. Oglumda öyleydi simdi kizimda öyle, neden böyleler anlamiyorum. Belki ikinci istahli olur dedim herkesin cocugu gibi güzel güzel emer yok biberonuda kabul etse istahli icse raziyim ama o da yok.