Anneoldumbennnnnnn göğüs ucu kesinlikle işe yarıyor bende öyle bıraktı biberonu ,zamanla slikon ucu reddediyorlarmış ebem öyle söyledi artık istemiyor ucu ama sütüm çok tazyikli geldiği İcin ememiyor tekrar takıyorum ucu, ebemiz göğüs terbiye olunca tazyik biter ozaman rahat bırakabilirsin diyor, slikon ucu kesinlikle deneyin, bazen sağdığım sütü vermek İcin biberon deniyorum şimdide biberonu istemiyor bende buzluğa atıyorum sütleri memeye alışırsa biberonu istemiyor