Merhaba güzel anneler,
Bir ay önce sezeryan doğumla anne oldum. Sütüm gelmediği için biberonla mama verdik. Sonrasında da karnımdaki şişlik ve acıdan 10 gün kadar aktif emziremedim. Biberona ve emziğe iyice alıştı. Halen mama veriyoruz. Sağdığım sütte yetmiyor. Emzirmeye çalıştığımda çıldırıyor ve başını çekiyor, sürekli ağlıyor. Nasıl geri döndüreceğim emzirmeye biliyorum. Sütümü sağıyorum ama onuda biberonla veriyorum. Bugün mama öncesi emzirmeye çalıştım ama başarılı olamadım. Avent biberon kullanıyorum ve avent emzik. Avent göğüs ucu sipariş ettim belki yakın olur o şekilde emer diye. Bunu yaşayan var mı? Lütfen yardım.