tarcinnn Feridee1 kotex bende biraz daha topaklanma yaptı ama. Orkidde daha rahat ettim ben. Normalde de orkid kullanıyordum. Normalde hangi pedi kullanıyorsanız o daha mantıklı olacak sanırım
Minikoglusumatlas Feridee1 ben normal doğum yaptım kotex pamuklu kullanmıştım sık sık değişitirdim hep ama sonradan gazlı bez daha hava almasını sağladığını okuyunca keşke gazlı bez alsaydım dedim Daha hızlı iyileşme gösterir
AselMinaninannesi Momonlyn Bende aldim ama dokgorlar onermedi dikisler hava almaz nemlenir enfeksiyon kapar diye 3 tane felan kullandim o da ic camasirlari dikislerimi acitiyodu mecburen yani ama cidden rahat