Meraba Hanımlarr ☺️ 4 günlük kız anası olarak yazıyorum 🥹 Bebeğimi Perşembe günü kucağıma aldım çok şükür 🙏🏻 Yoğun kanamam ilk iki gün oldu, dün ve bugün bayağı azaldı. Yani normal bi orkid taksam yeterli olacak durumda. Bende biraz araştırma yapayım dedim ama kararsız kaldım. Sizin önerebileceğiniz, dışarı giderken veya hastaneye felan giderken kullanabileceğim lohusa pedi öneriniz var mı?