Ezel_26 ikinci haftada başladı akşam 9dan gece tam 12ye kadar morarırcasına nefessiz kalıp ağlardı asla susturamazddım gezer gezer ağlardık. Sonra rutinleri değiştirdim banyoyu akşam 8 bucuk 9 arası yaptırırdım ki kolik sancıları tutmasın banyo akşamları güzel uyurdu sonra bu ağlama krizi ikindi vakti 4 gibi başlayıp 7ye kadar sürerdi. Yer değiştirdi bildiğin saatler. Olmuyor çıldırmak üzereydim. Kusma olayımız da artınca gittik doktora. Bütün damlaları denemişsin son olarak relactaz kaldı onu kullan dedi doktor. Allahım mucize gibi geldi bana. Beslenme öncesi iki damla ver dedi daha küçüktü bebeğim, öyle başladık sonra damlayı süte katmaya başladım (eşim eczacı) biberon ile beslenen bebekler için, bebek emiyorsa beslenme öncesi verip hemen sütünüzü verebiliyorsunuz. Herşeyimiz tam iyiydi derken birden bir hırıltı başladı nefes alamıyoruz vs derken alerji üzerinde duruyoruz. Alerji sağolsun daha çok gaz yaptığı için relactaz+zinco kullanıyoruz şimdi en azından 1 2 dk içinde gazını çıkarıyor bebeğim. İnşallah size de şifa olur, çok zor anne olmak.. annelerimiz neler çekmiş öyle, çok uzattım 🙈