BeyzanurrK Bizde 5 aylığız bizimde 15 günlükken beri gaz sorunumuz var gaz damlaları hiç ise yaramıyor ve daha çok tembelleştiriyor ben yavaş yavaş bırakıyorum damlayı doktorum da bırakmamı söyledi yavaş yavaş kendi kendine yapar dedi bizde çok geç saatlerde zor uyuyoruz ve sürekli uyaniyor 😑 bu arada günde 1 kere zeytinyağı veriyorum 1 cc ye kadar onunda faydasını gördüm bu aralar sizde deneyin isterseniz