sb- Yasirefeninannesi aynen öylee güneş ve spor çok etkiliyor bir de barfiks barı şart 3-4 yaşından itibaren asılır sallanır☺️
Yasirefeninannesi sb- belli olmaz dayiya ceker derler ya benim kardesim ailem baya uzun insaallah oraya ceker saglikgi olsunda 🙂
Eceedemiiir Yasirefeninannesi Benim kız minyon doğdu 39+4 de doğdu ama 2630 Gr 47 cm doğdu şuan 8,5 aylık 8 kilo 67 cm doktor zaten minyon doğdugu için bı problem görmüyor
Yasirefeninannesi Eceedemiiir himm benim 37 haftalik 2820 dogmustu ama ozaman ultr. Bana demislerdi zaten minyon bebegin olur diye 🤣🤣🤣
akbassrabia Eceedemiiir kafa çevresi ne kadar peki biliyo musunuz benim kızım 31 cm doğdu şuan 5 aylık 39 cm korkuyorum
Gokturk_ Zhrebr bizimde aynı durum boyu uzuyor çok kilosu da baya artıyor ama boydan dolayı kilosu göstermiyor 🙈😀babada uzun bende😀
BusraDefneozel Yasirefeninannesi canim hic kafana takma uzar gider ki suan cok minik benm kizim 54 cm dogdu boyu uzun gidiyor ama babasi 190 ben 170 yani genetik biyerde de
Yasirefeninannesi BusraDefneozel ailemde kiziyor taktigim icin sagligi yerinde olsun diyolar tabiki oyle ama iste insaniz hersey iyi gitsin istiyoruz 🙂 evet esimde bende cok uzun degiiliz 1.56 168 boylarimiz 🤣
BusraDefneozel Yasirefeninannesi seni iyi anliyorum ama genetik diye dusun bak bizdede soyle bi sorun var saci yok uzamiyor yani genetik diyor dr ama anne baba saci firca gibi kizimizda yok yani dertliyim bende takiliyorum ama seninki cok kucuk daha 😌
Aksmom Yasirefeninannesi 36 haftalıkken 50 cm doğdu 3 aylıkken 62 cmdi ama babasıda uzun bende boy tamamen genetik işi abimin boyu 1.97 mesela 😊
Yasirefeninannesi Aksmom benimkinede 36 haftalik uyumlu denilmisti ama 37 haftalik dogum ettim iste yani 1 hafta geriden geliyordu belki 39 40 hafta olsaydi bu kadar olmazdi boyu 🙂
Yasirefeninannesi Aksmom zaten esimde bende uzun degiliz oyle ama benim ailm uzun erkke kardesim 190 na yakin dayilarim amcam babam 🤣