Yasirefeninannesi doğduğundaki boyu ve anne baba boyu önemli diyor doktorlar. Bizimki 47cm minicik doğdu ama ben 1.65 babası 1.80. dr ergenlikte boy atacağını söylüyor susmam için gönlümü eğlemiyorsa eğer😂😂sağlıklı olsunlar da boy sonradan uzuyor korkmayın ,ben bebekken ve doğduğumda ablamdan hep uzunmuşum şu an ablam 1.70😂😂