Handecelik Avent ultra air aldı benim bebeğim. 1 aylıkken verdim sütümü sürdüm bi kaç sefer. 10 aylık olacak hala emiyor uykudan önce veriyorum gece de emiyor çok dalınca atıyor
Handecelik Orkidemm inşallah sever ben emziksiz bir hayat düşünemiyorum. Emzirdikten sonra takıyorum ağzına uyuyor gidiyor öyle
Pamukprensess Ececavus aynı bizzzz ilerde nasıl bıraktıracağım bilmiyorum gün içinde almaz ama uyurken almadan uyumaz
Derinbebis Orkidemm wee babynin emziği çok güzel denemelisin 8 9 tl bişe o kadar pahalı ürünlere gerek yok
elifsrbs Orkidemm valla damaklıdan tutunda kauçuğa kadar hepsini denedim hiçbirini tutmadı en sonunda tavsiye üzere Philips avent ultra soft emzik aldım rahatladım 😅 kesinlikle tavsiye ederim 😉
ayseozkann mamajoo emzik emiyo benim bebeğim. ilk günler midesi bulanıyodu emzik verince atıyodu ama çok zorlamadan hergün teklif ettim alıştı sonradan
Saribidik Orkidemm avent ultra soft Emzik kullanıyoruz gayet memnunuz. Bebeğim diğer emzikleri emmedi