Yenidunyammm peki nasıl bir düzene giriyor ?
Mesela benim bebeğim gundüz ve hemen hemen geceleri problemsiz ama hergün istisnasiz 6da manyaklık saati bi geliyor bi başlıyo gaz ağlamasına ben diyeyim 8 sen de 10 sürüyor da sürüyor ama ne ağlamak..
Bugün mesela 1 saat elektrik süpürgesi açık oturduk akşam saati anca onunla derin uykuya daldı..