Defnemm123 doğduktan 1 hafta sonra bu düzeni nasıl oturttunuz 😮
Benim kızım 27 günlük oldu 15 günden sonra gaz sancıları bi başladı bazen saatlerce uyumadığı oluyor.. uyusa da max 3 saat sonra uyandirmak zorundayim emzirmek için.. gazını çıkarmak için pat patlasam uykusu açılıyor, cikarmasam sancidan uyaniyor😑
Bazen o kadar bunalıyorum ki kendimi cami avlusuna bırakasım geliyor 😥