Elifinannesi33 ZHE bende Eylül 14 ünde basvurdum sanırım benimde uzun sürecek olmicak ya olsun ya olmasın süreç devam ediyordan bıktım ama bakmamislarvsanirim hala ondan öyle
Edaanurum Benimde sürecim 2 aydır devam ediyor 144 ü arayıp söyledim tc istedi baktı fakat başvuru yok dedi sisteme yansımamış daha
Elifinannesi33 Edaanurum bende arıyorum ama sürekli alt yapı güncelleme falan bseyler diyolar sonra arayın diyolar anlamadım bsey peki sizin ne olacak tekrar mi başvuru yaptiniz
Ayseayses Edaanurum bana da öyle denildi. Sonrasında güncelleme yaptım. Size çıktı mı güncelleme yaptınız mı. Red veya onay geldi mi acaba
Edaanurum Elifinannesi33 İşte süreç hala devam ediyor yazmasa tekrar yapıcam ama öyle yazınca yapılmıyor başvuru tekrar
ugurbocegmm Elifinannesi33 benim de devam ediyor değerlendirmede dedi dedi her gün kaç kez girdim hevesle.. bugün baktım kabul edilmedi diyor edilse zaten şaşardım😞. Umarım size çıkar🙏🙏