iki_tospik_annesiii Sema065 Hepsimı aynı yaa 😂😂😂 benim 2 oglum da baba dedi 🤣🥲🤣🤣 küçük oglum 8 ay 24 günlük 1 hafta önce baba demeye başladı dolaşıp dolaşıp baba baba diyor
Sema065 @iki_tospik_annesiii Benim kızım da öyle pisikolojim ile oynuyor aşırı babaya düşkünler bi kere de anne demiyor 4 yaşındaki kızım evde ne isterse yapıyorum akşam olunca yüzüme bakmıyor üzülüyorum valla 😂😂😂
Cnm12 Bihteeeer ben doğduğundan beri söylüyordum 5 aylıkken söyledi ilk eşim çok kıskanıyordu 7 aylıkken baba dedi şimdi sadece ağlarken Anne diyor Bi ihtiyacı olunca 😂
Demirac19 Bihteeeer ilk anne dediğinde ben : 😍🥰🥺 Anne! Annneeem! Anneeee!! AANNNNEEEEE! diye diye peşimde dolanınca ben : 😫😤🥴 😅 gözünüz aydın ❤