Noname21 bende işin icinden cikamiyorum , arayi cok acarsam , yeni bir bebek yeniden uykusuzluk tekrar başa sar ömrümden ömür gidicek ama suan bir yasinda , iki yaşinda kardeş gelse ikisine birden bakmak zor aşırı yıpratiyor ama bu yipratma konusu olmasa fark açmadan kardes olmaso daha iyi cunku bebegin tam buyuyecek diceksinki rahata erdim sonra tekrar bir bebek başa sarma sıkıntı