Noname21 aynı düşüncelere sahiptim oğlum 3,5 yaşında ve 2. Bebeğim oldu, çok zor olmadı ama gerçekten Allah bir kolaylığını veriyormuş. Bizde yemek ve temizlik için birini bulalım diyorduk o tam anlamıyla fiyasko oldu. Şimdi her şeyi ben yapıyorum. genel temizlik için birini çağırıyorum arada. Dengeyi sağlıyorsunuz bir şekilde. Kardeş olsun derseniz erkenden olması en güzeli sanırım. Yani 7 yaş sonrası ya da şimdi olması en iyisi oluyormuş. Yaşınız ileriyse ve büyük olan 7 yaş olana kadar beklemeyemeyecekseniz benim tavsiyem daha fazla ertelemeyin.