Laura10 merhaba kızınjz yürümeye başladı mı acaba ? Benim kızım da bugün tam 16 aylık oldu. Yürüme yok , bazen tutunup kalkabiliyor o da her yerden değil , ellerinden tutup yürütmek istiyorum kendini bırakıyor 9 aylıkken nörolog gördü eeg çekildi bişey çıkmadı mr çektirmedim açıkçası artık endişe etmeye başladım