Canim anneler ,kizim 19 aylik ve yurumedi henuz :( cok uzuluyorum. Dokuz aylikken konustu. Suan tam butun dislerimiz cikti.hic emeklemedi sadece süründü.hic hoppalayada orumcegede koymadik.18 aylikken siralamaya basladi.tutunup kalkiyor,kiyi kiyi ilerliyor.destekle yuruyor.t0ek elinde tutulunca yavas yavas yuruyor.Ne yapmam gerek..cocugu bebegi gec yuruyen varmi..