Deletedmom_45 2021 subatta aldım ben 2050 ye gelmıstı sanırım sımdı 4,5-5 galıba cok oldu bakmayalı yanlıs olmasın. Iyı almıssın aslında hem mopu da varmıs bır de garantısı daha ıyıdır bızımkı ıthalatcı garantılıydı de gerek olmadı umarım olmaz da. Tum eve yetıyor mu sarjı. Cıhaz hangısıydı annem cok ıstıyor olmazsa oyle bır sey bakalım ona da🤗 harıta olmaması sıkıntı oluyor mu pekı🥰