Asya2880 Öncelikle pamukçuk olduğuna emin misiniz? Bununla ilgili günlerce araştırma yaptım. Birçok doktor görüşü okudum ve bizzat sorarak da görüş aldım. Burada başlık da açmıştım. Benim kızımın 3 günlükken dili beyazladı. Ben süt kalıntısı olduğunu düşündüm hep. Rutin kontrollerde gören 3 doktor pamukçuk dedi. Aklıma soktular. Karbonat kullan dedi ikisi. Biri Mikostatin verdi. Dilini de sildim, göğüslerimi de ama hiiiçbir değişiklik olmadı.(48 günlüktü bebeğim) Fark ettim ki kustukça dilindeki beyazlık artıyor ama başka hiçbir yerinde bir şey yok. Araştırmalarım sonucu derlediğim sonuç şu:
Pamukçuk sadece dilde olmazmış. İllaki yayılırmış.
Bebeklerin dilinde emzik kullanımına ve çok emmeye bağlı mukoza görünümü bu şekilde beyaz olabilirmiş.
Pamukçuğu olan bebek sürekli ağlar, huzursuz olurmuş. Meme ememezmiş.
Pamukçuğu olan bebeğin dili silince kanayabilirmiş.
Bebek silme işlemi sırasında çok ağlarmış.
Okuduğum birçok kullanıcı yorumuna göre Mikostatin gerçekten pamukçuğu olanlarda hemen bir iki gün içinde etki etmiş. Aylarca kullandım, geçmedi diyenleri gördüm. Bence onlarınki kesinlikle pamukçuk değil süt kalıntısıydı. Pamukçuk dilden dudaklara sıçrayıp yayıldıysa ilaç kullanın demişti bir doktor. 2 aydır zaten dilden başka yerde yayılma olmadığı için bizimkinin pamukçuk olmadığına ikna oldum ve bebeğimin ağzını kurcalamayı bıraktım. Bu şekilde akışına bırakınca zamanla kendiliğinden geçecekmiş. Geçen birçok kişinin yorumunu da okudum.
Siz de pamukçuk mu değil mi eminseniz, ona göre müdahalede bulunun bence.