

Kızlar eski evimden çıkarıldım yeni bir eve geçtim kendi evim bitene kadar banyoma halı uyduramadım kapı yüksekliği az diye benim eski halılarım tüylü olanlardandı kapım kapanmıyor bu kaydırmazlar ince oluyor diye düşünüyorum
Sizce hangisi banyom bembeyaz bu arada 🌸
Sıvı sabunluk öneriside alabilirim😘