aren61
Beni sütün yetmiyor diye sıkıştırıp duran bi kayın validem var başımda..inanın misafirlerimden daha beter..bıraksında sevelim diye diye delirtiyor beni..evet benim de sırtım ağrıyor kollarım kas yaptı..ama bebeğim mutlu..ne zaman istese veriyorum.
Memede uyuyor kızım. Gazını çıkarmadan bırakmıyorum. E yine uyanıyor yine emiyor. Yine gaz çıkarırken uyanıyor.. Bu yorucu döngüye rağmen her istediğinde emziriyorum.
Ne zaman mutfağa girsem emmek istiyor. Eşim başlarda "emzir biz bekleriz" diyordu ama baktıki kızın bırakacağı yok "sen ne yapacağımı söyle ben yemek yaparım" diyor artık. Mutfakta bir sandalyeye oturup kızımı emzirirken babası yemek yapıyor. Bir gün beş gün değil, her gün böyle..
Eşinizin desteğiyle ve bebeğinizin gülen gözleriyle dayanma gücünüz oluyor. Annelik kolay değil :) Allah yardımcımız olsun :)