Benisahtesevme2 anneli oyun grubuna gidiyoruz biz. İki ders var biri etkinlik biride spor. İleride kreş oraya vermem nedenini tam açıklayamıyorum yani çok içime sinmedi sınıfları temizliği falan. Ama şimdi anneli oyun grubundan gayet memnunum iki öğretmenimizde gayet iyi. Çok değişik güzel etkinlikler ve sporda parkurlar yaptırıyorlar