Limoncekirdegii Benisahtesevme2 Ben bir kere oyun grubuna götürmüştüm. Çalışanların bir katkısı yok bence. Çocuk çocuğu görünce sosyalleşiyor. Kış için çevrenizde kimse yoksa parka da götüremeyeceğiniz için arada götürülebilir diye düşünmüştüm ben o zaman.
ozlemmm Ben de bekleyim burda. Bebeğim daha çok küçük ama evin yakınında olduğu için ilerde vermeyi düşünüyorum Allah’ın izniyle
Benisahtesevme2 Limoncekirdegii aslında ılk kreş dusundum günde ıkı saat ama orayı sevmedım küçük daha ıkımızde hazır degılız ayrı kalmaya bunun ıcın benınde yanımda olacağım toplulukta sosyalesmesını sağlamak adına getırıcem🌸
Deletedmom_35 Benisahtesevme2 valla bizim burda 1 saati 75 tl o bile bana pahalı geliyo sırf birkaç çocuk görsün diye o parayı vermekte anlamsız birde tek sefer götürmeklede bitmiyo
Benisahtesevme2 Deletedmom_35 75 TL çok uygun yA bence çocuklarımızın ortam gormesı eğlenmesi buna değer bızım burda 200 falan bı saat 15 dakıkası
Deletedmom_35 Benisahtesevme2 Valla bana abartı geldi açıkçası. Eğlence merkezlerine götürüyorum 1 saati 40 tl bizim burda o daha mantıklı geliyor mesela ama sizin orasıda aşırıymış 😅 bakalım belki memnun kalırsın
Deletedmom_35 Benisahtesevme2 içinde kaydırak top havuzu dönence zıp zıp kum falan oluyo masalara oturup legolarla oynanıyo mesela böyle şeyler var içinde
Deletedmom_35 Benisahtesevme2 Tekirdağdayım ben ama oralardada vardır hiç denk gelmedin mi ki ? Hayırlı olsun bu arada alırsın inşallah benim gibi alıp evde saklamada 😂 yatıyo yıllardır 🤭😅