Yasse1208 ben çocuk nörolojisine götürdüm canım, biraz gözlemledi bi problem yok bence ama yine de içimiz rahat etsin bi eeg çektirelim dedi. O sırada kan tahlillerinde yapıldı onlarda temiz çıktı. Biz ne yaptıysak aylarca uğraştık hep çekemedik eeg’yi bi türlü tutmadı kafasında o cihazları ama zamanla da azaldı belirtiler. Şimdi maşallah 11 aylık oldu miniğim, hiç bir belirtimiz kalmadı. Tavsiyem kendini yiyip bitirme , şüphe düştüğü an aklına doktora git bişey varsa erken teşhis olur, bişey yoksa rahatlarsın en azından. Hiç biri kalmadı şu an. 🙏🏻🙏🏻