52 günlük erkek bebeğim var. Uyurken daha çok oluyor ama uyanıkken de var sıçramalarımız. Çok sıçrıyor ve korkuyorum. Araştırmalarım sonucu %50si refleks olarak normal sayılırken Allah korusun %50side epilepsi belirtisi gibi. Bebeklerde oda saniyelik oluyormuş. Yarına doktor randevusu aldım video ile göstericem, yine de size sormak istedim yarına kadar. Umarım sadece tesadüftür ve bi sorun yoktur. Böyle bişey yaşayan doktora danışan veya sorunsuz atlatan var mı? Ne zaman biter acaba? :(