Zeyzey67 bebeğe ıslak mendil kullanıyorsanız bunun yerine alt silme pamukları var onlardan kullanın . Islak mendilde pişik yapabilir. Alt değiştirirken kaka yapmışsa bazen silmek yerine direk ılık suyla yıkayın lavobunuzda . zaten küçükler hemen yıkıyorsunuz bebeğin altını. Zeytinyağı sürün biraz altı açık kalıp ıslaklığı kurusun bezi öyle kapatın. Bazen de alt degiştirme bezleri var ya onların üstüne kullanmadığıniz bir kıyafeti serip bebegin altını açın öyle beklesin hava alsın. Ama havalar soğuduğu için bebegin üstüne bir şey örtmeyi ihmal etmeyin. Pişik geçecek diye üşütmeyelim yavruyu. Sebamentin pişik kremi de iyi gelebilir bizde işe yaramıştı. Ben pudra da döktüm bazen oda iyi geldi. Bunlar benim tecrübelerim. İşinize yarar inşallah . Geçmiş olsun.